Умови повернення товарів належної якості:
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості у таких випадках:
- Товар має сліди експлуатації.
- Відсутність повної комплектації.
- Після закінчення терміну 14 днів.
Повернення та обмін товару належної якості проводиться за рахунок покупця - вартість доставки "Новою Поштою" (по тарифам перевізника)
Повернення та обмін товару неналежної якості (заводський брак) або отримання клієнтом невідповідного товару здійснюється за рахунок магазину.
(Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або не відповідає опису, наведеному на сайті.
Виробничі дефекти можуть бути виявлені при отриманні, огляді та примірці товару, без його введення в експлуатацію протягом 14 днів, враховуючи день покупки)
Для того, щоб зробити повернення товару належної або неналежної якості, Вам потрібно заповнити бланк повернення товару.
Для отримання бланка Вам необхідно написати листа на email нашого магазину wooly.com.ua@gmail.com
У листі напишіть дату покупки, номер замовлення, номер телефону, ПІБ, фото з усіх ракурсів товару та коробки, напишіть причину повернення товару.
Повернення коштів проводиться протягом 7 календарних днів на банківську картку Visa/Mastercard.